Субота, 12.07.2025, 21:05
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Файли » Deutsch

Календарно- тематичне планування, німецька мова, 7 клас, ІІ семестр
[ Викачати з сервера (148.5 Kb) ] 11.01.2017, 23:19

№ уроку

Дата

Підтема

Мета

 

Домашнє

завдання

Примітка

Фонетичний матеріали

Граматичний

матеріал

Лексичний матеріал

Читання

Аудіювання

Мовлення

Письмо

 

 

Здоровя

 

33

 

Лікарні. Здоров’я

Навчати розповідати

й писати лист про медичні заклади міста, формувати навички читання, аудіювання й письма

Впр. 1

(с. 93)

Множина іменників (повторення)

das Krankenhaus, der Krankenwagen,

die Klinik, der Patient, der Notarzt

Впр.2, 3 (с.93)

Впр.4, 5 (с.94)

Впр. 3

(с. 93)

 

РЗ, впр.3 (с.50)

Впр.6

 (с.94)

 

 

34

 

Що болить? Розвиток діалогічного мовлення.

Навчати називати частини тіла людини, повідомляти, що болить у людини і які наслідки має такий стан здоров’я, формувати навички аудіювання, письма й діалогічного мовлення

Впр. 1

(с. 95)

Множина іменників (повторення).

Впр.1 (с.95)

der Schmerz, weh tun, die Ausrede

Впр.1 – 3 (с.95)

 

Впр. 4

(с. 96)

Впр. 5

(с. 96)

РЗ, впр.3 (с.51)

Впр. 6

(с. 96)

 

35

 

Лікарі. Розвиток техніки читання.

 

Навчати розповідати, яких лікарів відвідують хворі люди, називаючи причину візиту до лікаря,

Впр. 1

(с. 97)

Підрядне речення причини

Впр. 3, 4 (с.98), 5, 7 (с.99)

der Chirurg, der Internist, der Augenarzt, der Hals-Nasen-Ohren-Arzt (der HNO-Arzt), der Kinderarzt, der Zahnarzt, der Hausarzt

Впр. 3 (с.98)

 

Впр.2 (с.97)

РЗ, впр.3 (с.52)

Впр. 5

(с. 99) РЗ, впр.4 (с.52)

Впр. 7

(с. 99)

 

36

 

У лікаря.

Що рекомендує лікар? Розвиток діалогічного мовлення.

Навчати  вести бесіду з лікарем, описуючи свій стан здоров’я, формувати навички аудіювання, письма й діалогічного мовлення

Навчати розповідати

про рекомендації лікаря хворим, формувати навички аудіювання, читання, письма, монологічного  й діалогічного мовлення

Впр. 1

(с. 100)

Впр. 1

(с. 103)

Вживання неозначеної форми дієслів з часткою „zu“ і без неї.

Впр.2 (с.103), 5, 7 (с.105)

das Fieber, messen, die Erkältung, der Schnupfen, der Husten, niesen, untersuchen, verschreiben, gurgeln

Впр.2 (с.100), 3 (с.101)

empfehlen, versprechen, die Untersuchung, das Übergewicht, Gute Besserung!

 

Впр.4а, (с.101)

Впр.4а, b (с.101)

Впр. 3

(с. 103), 4 (с.104), 5 (с.105)

РЗ, впр.3 (с.53)

РЗ, впр.3 (с.54)

Впр.5 (с.102)

Впр. 7

(с. 105),

 

37

 

Здоровий спосіб життя. Розвиток техніки читання.

 

Навчати розповідати

про здоровий спосіб життя, писати повідомлення про себе для інтернет-форуму, формувати навички читання, письма й монологічного мовлення

Впр. 1

(с. 106)

Вживання неозначеної форми дієслів з часткою „zu“ і без неї.

Впр.4 (с.107),

nützlich, schädlich, das Surfing, das Jogging

Впр. 3

(с. 107)

Впр. 2

(с. 106),

6 (с.108)

 

Впр.4 (с.107)

РЗ, впр.4 (с.55)

Впр. 7

(с. 108)

 

38

 

Повторення. Здоров’я.

Контроль домашнього читання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Впр.3, с.109

Впр.2, с.109

Впр.4, с.110

 

39

 

Контрольна робота. Здоров’я

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Спорт

40

 

Види спорту.

Улюблені види спорту. Розвиток діалогічного мовлення.

Навчати розповідати

про різні види спорту й місця, де ними можна займатися, писати повідомлення про вподобання у спорті, формувати навички аудіювання, письма й монологічного  мовлення

Впр.2 (с.112)

Впр.1 (с.114)

Перехід слів з однієї частини мови в іншу

Ступені порівняння прислівника „gern“ (повторення)

das Skaten, das Reiten, der Kampfsport, draußen

Впр.1, 3 (с.112), 4 (с.113)

das Erlebnis, auf dem Platz, an der Stelle

Впр. 3 a, (с.114), 3b, 4a (с.115)

Впр.3 (с.112), 5 (с.113)

Впр.4, 6 (с.113)

Впр. 2 (с.114), 4b, 6 (с.115)

РЗ, впр.3 (с.59)

РЗ, впр.4 (с.58)

Впр.7 (с.115)

 

41

 

Зимові види спорту. Розвиток техніки читання.

 

Навчати розповідати

про зимові види спорту й називати необхідне обладнання для занять спортом узимку,

Впр.1 (с.116)

Неозначений займенник „man“ (повторення)

Впр.4 (с.117)

der Langlauf, das Skispringen, die Sprungschanze, der Ski, der Bobschlitten, hinabfahren (fuhr hinab, hinabgefahren)

Впр.2, 3 (с.116), 4

Впр.5(с.117)

 

Впр.4 (с.117)

РЗ, впр.4 (с.60)

Впр.6

(с.117)

 

42

 

Літні види спорту.

Екстимальні види спорту. Розвиток діалогічного мовлення.

Навчати розповідати

про літні види спорту, формувати навички читання, аудіювання й письма

Навчати розповідати

про екстремальні  види спорту й необхідне для них обладнання, висловлювати свою точку зору щодо того, які види спорту є небезпечними, формувати навички читання, аудіювання, письма й монологічного мовлення

Впр.1 (с.118)

Впр.2 (с.120)

Словотвір: віддієслівні іменники

Впр.1 (с.118)

Неозначений займенник „man“ (повторення)

Впр.5 (с.122)

das Segeln, das Rudern, das Jogging, das Surfing, nachgehen (ging nach, nachgegangen), die Bewegung

Впр.2 (с.118)

das Bungeejumping, das Mountainbiking, das Rafting, das Freiklettern, das Seil, der Haken, das Schlauchboot, der Fels

Впр.3а (с.120), 3b (с.121)

Впр.4 (с.119)

Впр.4 (с.121),

5 (с.122)

Впр.3 (с.119)

Впр.1 (с.120), 5 (с.122)

РЗ, впр.4 (с.61)

РЗ, впр.3

(с.62)

Впр.5 (с.119)

Впр.6

(с.122)

 

43

 

Спортивні прилади. Розвиток техніки читання.

 

Навчати розповідати

про спортивне знаряддя, необхідне для занять різними видами спорту, складати загадки про види спорту, формувати навички читання, письма, монологічного й діалогічного мовлення

 

Впр.1 (с.123)

Неозначений займенник „man“ (повторення)

Впр.3,5 (с.124)

das Ruder, die Inlineskates/Inliner (Pl)., der Schläger, das Surfbrett, der Boxhandschuh, der Eisschnelllauf

Впр.2 (с.123), 3 (с.124)

РЗ, впр.3

(с.63)

 

Впр.4,5 (с.124)

 

РЗ, впр.4

(с.63)

 

44

 

Пропозиції активного відпочинку

Розвиток діалогічного мовлення.

Навчати коментувати пропозиції в оголошеннях щодо занять спортом, писати такі оголошення,

навчати розповідати

про спортивні змагання в школі, брати інтерв’ю за темою, формувати навички читання, аудіювання, письма й діалогічного мовлення

РЗ, впр.1

(с.64)

Словотвір: складні слова

Впр.1 (с.127)

das Angebot, anbieten (bot an, hat angeboten)

der Wettkampf, gewinnen (gewann, gewonnen), den Platz machen, die Meisterschaft, das Turnier, der Schlag Впр.1,2 (с.127)

Впр.2 (с.125)

Впр.3 a (с.128)

Впр.3 (с.126)

Впр.3 a (с.128)

РЗ, впр.2

(с.65)

Впр.1 (с.125),

4, (с.126)

Впр.3b (с.128),

4 (с.129)

РЗ, впр.3,4

(с.64)

РЗ, впр.3

(с.65)

Впр.5 (с.126)

Впр.6 (с.129)

 

45

 

Швидше, вище, сильніше! Розвиток техніки читання.

 

Навчати розповідати

про олімпійські види спорту і про найвидатніших олімпійських чемпіонів, формувати навички аудіювання, письма й діалогічного мовлення

Впр.2 (с.130)

Словотвір: складні слова

Впр.1 (с.127)

РЗ, впр.1

(с.66)

die Medaille, das Kunstturnen, der Baseball, der Freestyle, Ski Alpin, vertreten

Впр.3 (с.130), 4 a (с.131)

 

Впр.4b (с.131)

 

Впр.1 (с.130),

Впр.5a (с.131),

5b  (с.132)

РЗ, впр.3

(с.66)

Впр.6

(с.132)

 

46

 

Відомі спортсмени Німеччини.

Відомі спортсмени України

Навчати розповідати й писати повідомлення про видатних німецьких та українських спортсменів, використовуючи подану інформацію, формувати навички читання, аудіювання, письма, монологічного й діалогічного мовлення

Впр.2 (с.133)

РЗ, впр.1

(с.68)

Словотвір: суфікс „in“ іменників жіночого роду

Впр.3 (с.133)

Минулий час Präteritum (повторення)

РЗ, впр.2

(с.68)

der Rennfahrer, der Skirennläufer, der Biathlet, der Sieg

der Fechter, das Schießen, der Schütze

Впр.6 (с.135)

Впр.4

(с.137)

Впр. 4b (с.134)

Впр. 2b (с.136)

 

Впр.1,4a (с.133), 4c, 5 (с.134), 6 (с.135)

Впр.1,2a (с.136), 3, 4 (с.137)

 

РЗ, впр.3

(с.67)

РЗ, впр.3

(с.68)

Впр.7

(с.135)

Впр.5

(с.138)

 

47

 

Самостійна робота. Виконання міні-проектів «Відомі спортсмени»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Німеччина

48

 

Ми подорожуємо охоче. Розвиток діалогічного мовлення.

Підготовка до подорожі.

Описувати подорож своєї мрії,

навчати розповідати  про приготування до подорожі, про необхідні в подорожі речі, формувати навички аудіювання, письма, діалогічного й монологічного мовлення

 

 

 

Впр.1 (с.146)

Географічні назви

Впр. 3a, 3b

(с.144)

Неозначені займенники „einer“ і „keiner“

Впр.4а (с.147), 4b, 5(с.148)

Verreisen (verreiste, ist verreist), das Reiseziel

Впр.1, 2 (с.143), 5а (с.145)

die Reisevorbereitun-

gen, einer/eins, keiner/keins, die Taschenlampe, der Koffer, das Zelt, die Kappe

Впр.2 (с.146)

Впр.3а (с.144)

Впр.2а (с.143)

Впр.4а (с.147),

Впр.4 (с.144), 5b (с.145)

Впр.3,4а (с.145),

РЗ, впр.4

(с.71)

РЗ, впр.3

(с.72)

 

Впр.6 (с.145)

Впр.6 (с.148)

 

49

 

Подорож.

Німеччина в Європі. Розвиток діалогічного мовлення..

 

 

 

 

 

Навчати розповідати, що можна робити під час подорожі,

навчати називати сусідні країни Німеччини, повідомляти основні відомості про Німеччину, формувати навички аудіювання, читання й монологічного мовлення

Впр.1, 2 (с.149)

Впр.1

(с.151)

Словотвір: складні слова

РЗ, впр.1 (с.73)

Наказовий спосіб дієслів (повторення)

Впр.4, 5 (с.150)

 

Erledigen, besorgen sich (Dat.), überlegen, die Checkliste, der Eindruck

Впр.3 (с.149)

Nordeuropa, Südeuropa, Westeuropa, Osteuropa, Mitteleuropa, grenzen an (Akk)

Впр.4, 6 (с.152)

Впр.4 (с.150)

Впр.5 (с.152)

РЗ, впр.2

(с.73)

Впр.5 (с.152)

Впр.3 (с.149), 5 (с.150)

Впр.2, 3 (с.151)

РЗ, впр.3

(с.73)

 

Впр.7 (с.150)

Впр.7 (с.152)

 

 

50

 

Федеральні землі Німеччини

Робота над проектом. Міста Німеччини

Навчати розповідати про федеральні землі Німеччини, використовуючи подану інформацію, описувати туристичний маршрут Німеччиною, формувати навички читання, письма,

Впр.1а (с.153)

Впр.1а (с.156)

Географічні назви

Словотвір: утворення прикметників від назв міст

Впр.5 (с.158)

vorhaben, übernachten, die Richtung, die Jugendherberge

Der Dom, wegfallen (fiel weg, ist weggefallen)

Впр. 1b, 2а (с.156), 4 (c.157), 7 (c.158)

Впр.4а (с.155)

Впр.6 (c.158)

Впр.1b (с.153), 2, 3 (c.154), 4b (c.155)

Впр.2b (с.156), 3 (c.157)

РЗ, впр.4

(с.75)

Впр.6 (c.158)

Впр.5 (с.155)

Впр.7

(c.158)

 

 

51

 

Столиця Німеччини.

Берлін вчора і сьогодні.

 Розвиток діалогічного мовлення.

Навчати повідомляти основні відомості про столицю Німеччини, знайомити з історією німецької столиці, формувати навички аудіювання, читання, письма й монологічного мовлення

Впр.1 (с.159),

впр.1 (с.161)

Впр.1

(с.163)

Минулий час Präteritum (повторення)

Впр.6

(с.165)

die Besonderheit, die Regierung, die Spree, sich befinden (befand sich, hat sich befunden), umgeben sein von (Dat); das Wappen, der Begründer, die Urkunde

Впр.2 (с.159)

Der Fremdenführer, die Glaskuppel, die Quadriga, die Museuminsel, Herzlich willkommen in…

Впр.2 (с.163)

Впр.4

(с.159)

Впр.4

(с.161)

 

Впр.4

(с.164),

5 (с.165)

Впр.5 (с.160)

Впр.6

(с.165)

Впр.3 (с.159)

Впр.2, 3 (с.161)

Впр.3 (с.164)

Впр.6 (с.160)

РЗ, впр.4

(с.79)

 

Впр.6 (с.162)

Впр.6

(с.165)

 

52

 

Розвиток техніки письма. Робота над проектом «Міста Німеччини».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

53

 

Контроль домашнього читання. Захист проекту «Міста Німеччини»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                          Україна

54

 

 

Наша Батьківщина

Навчати повідомляти основні відомості про Україну, писати повідомлення про свою Батьківщину, формувати навички аудіювання, письма й монологічного мовлення

Впр.1 (с.72)

Словотвір: складні слова

Впр.3 (с.173)

die Lage, die Staatsform, die Amtssprache

Впр.3, 4 (с.173)

 

Впр.3

(с.173),

Впр.2

(с.172), 5 (c.173)

РЗ, впр.4

(с.83)

Впр.6

(с.173)

 

 

55

 

Визначні пам’ятки України

Навчати розповідати про визначні місця України, складати й розгадувати загадки про визначні місця, формувати навички аудіювання, читання, письма й діалогічного мовлення

Впр.1

(с.174)

Числівники, дати

die Art, die Pflanze, die Töpferei

Впр.2 (с.174),

5 (c.175)

Впр.3

(с.175)

Впр.4

(с.175)

РЗ, впр.3

(с.84)

РЗ, впр.2 – 4  (с.84)

Впр.6

(с.175),

 

56

 

Рекорди України. Виконання міні-проекту «Рекорд мого класу»

Навчати розповідати й писати повідомлення про досягнення українців.

 

Впр.1

(с.176)

Ступені порівняння прикметників (повторення)

die Wüste, wiegen, verteilen, einen Rekord aufstellen, langlebig

Впр.2 (с.176), 4a (c.177)

Впр.3

(с.176)

 

 

Впр. 4b (c.177)

Впр.5

(с.177)

 

57

 

Київ – наша столиця

 

Навчати повідомляти основні відомості про столицю України, називати визначні місця Києва, формувати навички читання, аудіювання, письма й діалогічного мовлення

Впр.1

(с.178)

Множина іменників (повторення)

das Höhlenkloster, die Kathedrale, der Bau, besiedelt sein, die Siedlung, der Fürst

Впр.1, 2 (с.178)

Впр.3

(с.179), 4 (c.180)

Впр.5

(с.180)

К

РЗ, впр.3

(с.86)

Впр.6

(с.180)

 

58

 

Визначні пам’ятки Києва

 

Навчати розповідати про визначні місця Києва, коментувати статистику про найпопулярніші туристичні принади української столиці, формувати навички читання, письма, монологічного й діалогічного мовлення

РЗ, впр.1

(с.87)

 

Словотвір: складні слова

РЗ, впр.1

(с.87)

 

der Denkmalschutz, befestigt, die Farbpalette, der Heilige

Впр.4 (с.183)

Впр.3

(с.182)

 

Впр.2а, 2b (с.181), 4 (c.183)

 

Впр.5

(с.183)

 

59

 

Поїздка по Києву. Повторення вивченого матеріалу.

Навчати проводити екскурсію Києвом, розповідаючи про головні принади української столиці, формувати навички читання, письма

Впр.1

(с.184)

Іменники в Genitiv

die Aussicht, reich sein an (Dat), die Kultureinrichtung

Впр.2 (с.184)

Впр.3

(с.184)

 

 

Впр.4

(с.185)

 

Впр.6

(с.185)

 

60

 

Повторення. Україна – моя Батьківщина.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

61

 

Україна і Німеччина – європейські країни.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

62

 

Робота над проектом «За що я люблю Україну»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

63

 

Презентація «Німеччина, визначні місця Німеччини»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

64

 

Повторення. Речення. Порядок слів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

65

 

Повторення. Моє шкільне життя

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

66

 

Контроль навичок ауіювання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

67

 

Контроль навичок читання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

68

 

Контроль навичок письма

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

69

 

Контроль навичок говоріння

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

70

 

Повторення та узагальнення вивченого

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Категорія: Deutsch | Додав: Світ
Переглядів: 743 | Завантажень: 46 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Пошук
Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites
  • skirche-shkola.ucoz.ua
  • http://gorosvita.ucoz.ua/
  • Osvita.ua
  • vippo.lutsk.ua

  • Copyright MyCorp © 2025uCoz