Засоби масової інформації
|
|
№
уроку
|
Дата
|
Підтема
|
Мета
|
Фоне
тика
|
Грама
тика
|
Лексика
|
Чита
ння
|
Аудію
вання
|
Мов
лення
|
Пись
мо
|
Дом.
завд.
|
При
мітка
|
|
33
|
|
Преса
|
Навчати розповідати, якою
має бути цікава газета,
складати рейтинг улюбле-
них газет і коментувати
його, проводити серед
однокласників опитування
за темою, формувати нави-
чки аудіювання, письма,
монологічного й діалогічного
мовлення
|
Впр. 1
(с. 105)
|
Підрядне
речення
причини зі
сполучни-
ком «weil»
(повторен-
ня).
|
Die Rubrik -en, die
Wirtschaft -en, die
Wissenschaft -en.
|
|
РЗ
|
Впр. 3b
(с. 105),
4b, 5
(с. 106)
|
Впр. 4a,
6 (с. 106);
РЗ
|
Впр. 6
(с. 106); РЗ
|
|
|
34
|
|
Молодіжні
журнали
|
Навчати розповідати про
популярні молодіжні журна-
ли в Німеччині, складати
рейтинг журналів за тира-
жем і коментувати його,
писати повідомлення із
залученням Інтернету,
формувати навички аудію-
вання, читання, письма
й монологічного мовлення
|
Впр. 1
(с. 107)
|
Множина
іменників
(повторен-
ня).
Словотвір:
складні
слова.
|
Der Artikel -, die
Auflage -n, auflagenstark, erscheinen
(erschien, ist erschienen), herausgeben (gab
heraus, hat herausgegeben), das Magazin -e.
|
Впр. 3a
(с. 107),
3b (с. 108);
РЗ
|
Впр. 2
(с. 107),
|
Впр. 3c
(с. 108)
|
Впр. 5
(с. 108);
РЗ
|
Впр. 4
5 (с. 108);
РЗ
|
|
|
35
|
|
Що пишуть у
газетах?
|
Навчати розуміти газетні
статті, розповідати, які
статті й рубрики подобають-
ся в газеті, писатикоротку
анотаціюдостатті, формува-
тинавичкиаудіювання,
читання, письмайдіалогіч-
ногомовлення
|
Впр. 1
(с. 109)
|
Іменники
іншомов-
ного
походжен-
ня.
|
Die Überschrift -en,
das Tattoo -s, das
Studio -s.
|
Впр. 3a
(с. 109),
3b (с. 110),
4 (с. 111)
|
Впр. 5
(с. 111)
|
Впр. 2
(с. 109),
6 (с. 111
|
Впр. 7
(с. 111);
РЗ
|
Впр. 7
(с. 111); РЗ
|
|
|
|
|
Газета і навчання
|
Навчати розповідати про
роль газети у навчанні,
писати повідомлення за
поданим планом, формувати
навички читання з повним
розумінням змісту тексту,
письма й монологічного
мовлення
|
РЗ
|
|
Recherchieren
(recherchierte, hat
recherchiert), Informationen
vermitteln (vermittelte,
hat vermittelt), das
Verständnis für (Akk.),
Spaß haben.
|
Впр. 3a
(с. 112);
РЗ
|
|
Впр. 2
(с. 112),
3b (с. 113
|
Впр. 5
(с. 113);
РЗ
|
Впр. 5
(с. 113); РЗ
|
|
|
37
|
|
Сучасні засоби комунікації
|
Навчати розповідати про
сучасні засоби комунікації
та їхнє призначення, вжива-
ючи інфінітивну групу «um
… zu», формувати навички
читанняз повним розумін-
ням змісту тексту, письма
й монологічного мовлення
|
Впр. 1
(с. 117)
|
Інфінітив-
на група
«um …
zu».
|
Das Gerät -e, das
Medium (Medien), der
Plattenspieler -, der
Drucker -, das Smartphone -s, sich (Dat.)
vorstellen (stellte sich
vor, hat sich vorgestellt),
tippen (tippte,
hat getippt).
|
Впр. 4
(с. 118)
|
|
Впр. 2a
(с. 117),
5 (с. 119
|
Впр. 6
(с. 119);
РЗ
|
Впр. 3
(с. 118),
6 (с. 119);
РЗ
|
|
|
38
|
|
Телебачення.
Канали
телебачення
|
Навчати називати телевізій-
ні програми, розповідати про
свої улюблені телевізійні
передачі, коментувати
результати опитування про
улюблені телепередачі,
формувати навички читання
з повним розумінням змісту
тексту, аудіювання, письма
й монологічного мовлення
|
Впр. 1
(с. 120)
|
Множина
іменників
(повторен-
ня).
|
Der Moderator -en,
die Sendung -en, die
Fernsehsendung -en,
die Krimiserie -n, der
Kanal -¨-e, der
Sender -, sich anschauen
(schaute sich,
hat sich angeschaut),
zappen (zappte, hat
gezappt).
|
Впр. 5
(с. 121);
РЗ
|
Впр. 4
(с. 120)
|
Впр. 3
(с. 120)
|
Впр. 6
(с. 121);
РЗ
|
Впр. 6
(с. 121);
РЗ
|
|
|
39
|
|
Скільки років комп’ютеру?
|
Навчати розповідати про
винаходження комп’ютера,
описувати відвідування
Німецького музею, формува-
ти навички читання з пов-
ним розумінням змісту
тексту, письма й монологіч-
ного мовлення
|
Впр. 1
(с. 122)
|
Числівники. Дати в німецькій мові
|
Der Erfinder -, der
Rechner -, die Berechnung -en, die Taste -n,
der Bildschirm -e, die
Tastatur -en, der
USB-Stick -s, gelten
(galt, hat gegolten) als
(Nom.), bestätigen
(bestätigte, hat bestä-
tigt).
|
Впр. 4b
(с. 123);
РЗ
|
|
Впр. 4a
(с. 123),
5 (с. 124)
|
Впр. 5
(с. 124);
РЗ
|
Впр. 3
(с. 123),
5 (с. 124);
РЗ
|
|
|
-
40
|
|
Інтернет- друг
чи ворог?
|
Навчати розповідати про
популярність мережі Інтер-
нет і про її використання,
проводити серед однокласни-
ків опитування за темою,
формувати навички пошуко-
вого читання, аудіювання,
письма, діалогічного й моно-
логічного мовлення
|
Впр. 1
(с. 125)
|
Іменники
іншомовно-
го похо-
дження.
Інфінітив-
на група
«um … zu».
|
Das Blog -s, das
Internet-Forum
(-Foren), das Netz -e,
der Nutzer -, online,
chatten (chattete, hat
gechattet), herunterladen
(lud herunter, hat
heruntergeladen),
abrufen (rief ab, hat
abgerufen).
|
Впр. 3
(с. 125),
4 (с. 126)
|
Впр. 5
(веб-
сайт)
(с. 126)
|
Впр. 4,
6 (с. 126)
|
Впр. 7
(с. 126);
РЗ
|
Впр. 5,
7 (с. 126);
РЗ
|
|
|
41
|
|
Інтернет –
помічник у
навчанні. Виконання міні-проекту «Інтернет-помічник у навчанні»
|
Навчати розповідати про
використання Інтернету
в навчанні, висловлювати
свою думку про репетитор-
ство онлайн, формувати
навички читання, письма
й монологічного мовлення
|
РЗ
|
Підрядне
речення
причини зі
сполучни-
ком «weil»
(повторен-
ня).
|
Die Internet-Nachhilfe -n, das Passwort -¨-er, das Headset -s, sich spezialisieren (spezialisierte sich,
hat sich spezialisiert)
auf (Akk.),
sich vertraut machen (machte
sich vertraut, hat sich
vertraut gemacht) mit
(Dat.), sich einloggen
(loggte sich ein, hat
sich eingeloggt).
|
Впр. 2b
(с. 127),
3 (с. 128),
5 (с. 129)
|
|
Впр. 2a
(с. 127),
4 (с. 129)
|
РЗ
|
Підготуватися до захисту свого проекту
|
|
|
42
|
|
Я, комп’ютер і
інтернет. Розвиток навичок монологічного мовлення
|
Навчати розповідати про
соціальні мережі та їхню
популярність, проводити серед
однокласників опитування за
темою й коментувати його
результати, формувати
навички аудіювання, читання
з повним розумінням змісту
тексту, письма, діалогічного
й монологічного мовлення
|
Впр. 1
(с. 43)
|
Словотвір:
складні
слова.
|
Das Netzwerk -e, der
Nutzer -, Freundschaften
knüpfen, der
Mausklick -s, angeben
(gab an, hat angegeben).
|
Впр. 3
(с. 43);
РЗ
|
РЗ
|
Впр. 2
(с. 43),
4 (с. 44)
|
Впр. 5
(с. 44);
РЗ
|
Впр. 5
(с. 44);
РЗ
|
|
|
43
|
|
Повторення.
Сучасні засоби комунікацій. Контроль домашнього читання
|
Навчати розповідати про
листування звичайною
й електронною поштою,
порівнювати обидва способи
листування, висловлюючи
власну думку, писати
коментар до дискусії, форму-
вати навички аудіювання,
письма, діалогічного й моно-
логічногомовлення
|
Впр. 1
(с. 41)
|
Словотвір:
складні
слова.
|
Der Briefumschlag -¨-e,
der Briefkasten -¨-, die
E-Mail-Adresse -n, die
Tastatur -en, der
Bildschirm -e, der
Internetanschluss -¨-e,
die Datei -en, der
Anhang -¨-e, tippen
(tippte, hat getippt),
einwerfen (warf ein,
hat eingeworfen).
|
|
Впр. 2
(с. 41);
РЗ
|
Впр. 3,
4 (с. 42)
|
Впр. 5
(с. 42);
РЗ
|
Впр. 2
(с. 41), 5
(с. 42);
РЗ
|
|
|
Музика
|
|
44
|
|
Музичні інструменти та музиканти
|
Навчати називати музичні
інструменти, розповідати про
музичні колективи, формува-
ти навички читання з пов-
ним розумінням змісту
тексту, письма й монологіч-
ного мовлення
|
Впр. 2
(с. 133)
|
Керування дієслів. Вживання прийменників з Dativ , Akkusativ
|
Das Schlagzeug, der
Kontrabass -¨-e, das
Keyboard -s, der
Flügel -, die Trompete -n,
die Trommel -n,
das Horn -¨-er, die
Violine -n, das Violoncello
-celli, das Saxophon -e,
das Akkordeon -s, die Flöte -n, das
Orchester -, der
Dirigent -en.
|
Впр. 4b
(с. 135),
5a, 5b
(с. 136);
РЗ
|
|
Впр. 3,
4a (с. 134)
|
Впр. 6
(с. 136);
РЗ
|
Впр. 2
(с. 133), 5b,
6 (с. 136);
РЗ
|
|
45
|
|
На якому музичному інструменті граєш ти?
|
Навчати розповідати, на
яких інструментах грають
музиканти в оркестрі й рок-
групі, запитувати в одноліт-
ка, чи вміє він грати на
якомусь інструменті, й від-
повідати на таке запитання,
формувати навички аудію-
вання, письма, діалогічного
й монологічного мовлення
|
Впр. 1a
(с. 137)
|
Іменники
іншомов-
ного
походжен-
ня.
Впр. 1a
(с. 137)
|
Die Band -s, die
Symphonie -nien.
|
|
Впр. 1b
(с. 137);
РЗ
|
Впр. 2a
(с. 137),
2b, 3, 4
(с. 138),
5 (с. 139)
|
Впр. 6
(с. 139);
РЗ
|
Впр. 6
(с. 139);
РЗ
|
|
46
|
|
Відомі німецькі композитори та їхні твори
|
Навчати розповідати про
видатних німецькомовних
композиторів, знайомити
з їхніми творами, навчати
висловлювати своє враження
від музики, формувати
навички аудіювання, письма
й монологічного мовлення
|
Впр. 1
(с. 140)
|
Минулий
час
Präteritum
(повторен-
ня).
|
Die Oper -n, die
Operette -n, die
Sonate -n, der Walzer -, schaffen (schuf,
hat geschaffen), taub.
|
|
Впр. 4a
(с. 141),
6 (с. 142)
|
Впр. 2
(с. 140),
3 (с. 141),
7 (с. 142)
|
Впр. 5,
8 (с. 142);
РЗ
|
Підготувати розповідь про одного із відомих німецьких композиторів
|
|
47
|
|
Українські композитори та співаки
|
Навчати розповідати про
видатних українських
композиторів, складати
запитання для вікторини про
українських композиторів
і їхню творчість, формувати
навички читання, письма
й монологічного мовлення
|
Впр. 1
(с. 146)
|
Проста та складена форми минулого часу (повторення)
|
Aufführen (führte auf,
hat aufgeführt), die
Kammermusik, das
Libretto -tti/-s, die
Bedingung -en.
|
Впр. 4
(с. 147),
5, 6
(с. 148);
РЗ
|
|
Впр. 2,
3a, 3b
(с. 146)
|
Впр. 7
(с. 148);
РЗ
|
Впр. 6,
7 (с. 148);
РЗ
|
|
48
|
|
Стилі музики. Народна музика та пісні
|
Навчати називати різні
музичні стилі, розповідати
про музичні стилі за пода-
ною інформацією, писати
повідомлення-загадку про
свій улюблений стиль
музики, формувати навички
читання з повним розумін-
ням змісту тексту, аудіюван-
ня, письма й монологічного
мовлення
|
Впр. 1
(с. 153)
|
Складні іменники, рід складних іменників
|
Der Rock ’n’ Roll, die
Popmusik, der Rap,
der Hip-Hop, der
Hardrock, das Merkmal -e,
der Vertreter -,
die Wurzel -n.
|
Впр. 3
(с. 154),
5a (с. 155);
РЗ
|
Впр. 2a
(с. 153),
4
(с. 155)
|
Впр. 2b
(с. 154),
5b (с. 155)
|
Впр. 6
(с. 155);
РЗ
|
Впр. 4
6 (с. 155);
РЗ
|
|
49
|
|
Улюблені музичні стилі
|
Навчати розповідати про
улюблені музичні стилі,
проводити серед однокласників
опитування за темою й комен-
тувати його результати,
формувати навички аудіюван-
ня, письма, діалогічного
й монологічного мовлення
|
РЗ
|
Підрядне
з’ясувальне
речення зі
сполучни-
ком «dass»
(повторен-
ня).
|
Sanft, provokant,
süßlich, echt, offen,
künstlich.
|
|
РЗ
|
Впр. 2a,
3 (с. 156),
4, 5
(с. 157)
|
Впр. 6
(с. 157);
РЗ
|
Впр. 2b
(с. 156), 6
(с. 157); РЗ
|
|
50
|
|
Сучасні німецькі музичні групи та співаки. Музика в моєму житті. Контроль домашнього читання
|
Навчати розповідати про
роль музики в житті люди-
ни, висловлювати своє
ставлення до музики й по-
рівнювати власну думку з ін-
шими, писати лист у відпо-
відь, формувати навички
читання з повним розумін-
ням змісту тексту, письма
й монологічного мовлення
|
Впр. 1
(с. 162)
|
Складно-підрядні речення з „weil“
|
Eine Rolle spielen
(spielte, hat gespielt),
ausdrücken (drückte
aus, hat ausgedrückt).
|
Впр. 4
(с. 163);
РЗ
|
|
Впр. 2a,
2b, 3
(с. 162)
|
Впр. 5
(с. 163);
РЗ
|
Впр. 4
5 (с. 163);
РЗ
|
|
51
|
|
Контрольна робота. Музика
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Німеччина — країна і люди
|
|
52
|
|
Подорож. Німеччина
|
Навчати називати цілі
подорожей і транспортні
засоби, якими можна подо-
рожувати, проводити серед
однокласників опитування
за темою, розповідати
у форматі інтерв’ю про свою
останню подорож,
формувати навички
читання з повним розумін-
ням змісту тексту, аудіюван-
ня, письма й монологічного
мовлення
|
Впр. 1
(с. 173)
Впр. 1
(с. 178)
|
Множина
іменників
(повторен-
ня).
Географічні
власні назви.
|
Bevorzugen (bevorzugte, hat bevorzugt),
unternehmen
(unternahm, hat
unternommen), die
Sitte -n.
Das Gewässer -, das
Tal -¨-er, das Klima,
die Grenze -n, mild,
gemäßigt, maritim,
kontinental, betragen
(betrug, hat betragen).
|
Впр. 3
(с. 179)
|
Впр. 3a,
3b (веб-
сайт)
(с. 173)
РЗ
|
Впр. 5
(с. 174),
6 (с. 175)
|
Впр. 7
(с. 175);
РЗ
Впр. 6
(с. 180);
РЗ
|
Впр. 3b
(веб-сайт)
(с. 173), 7
(с. 175);
РЗ
Впр. 4,
6 (с. 180);
РЗ
|
|
53
|
|
Федеральні землі Німеччини
|
Навчати розповідати профеде-
ральніземліНімеччини, нази-
ваючиїхністолиці, розташуван-
ня, площу, кількістьжителів,
складатимаршрутподорожіНі-
меччиною, формуватинавички
аудіювання, письма, діалогічно-
гоймонологічногомовлення
|
Впр. 1a
(с. 181)
|
Вживання артиклів у географічних
власних
назвах.
|
Nördlich/südlich/
westlich/östlich von ...
liegen.
|
|
Впр. 3
(с. 184)
|
Впр. 1b
(с. 181),
1b (с. 182),
4 (с. 184)
|
Впр. 5
(с. 184);
РЗ
|
Впр. 5
(с. 184); РЗ
|
|
54
|
|
Міста Німеччини
|
Навчатирозповідатипро
німецькіміста, використову-
ючиподануінформацію
йгеографічнукарту, форму-
ватинавичкиаудіювання,
письма, діалогічногоймоно-
логічногомовлення
|
Впр. 1
(с. 185)
|
Підрядне речення
причини зі
сполучником
«weil» (по-
вторення).
Географічні
власні назви.
|
Die Metropole -n, die
Schwebebahn -en,
herstellen (stellte her,
hat hergestellt),
stammen (stammte,
hat gestammt) aus
(Dat.).
|
|
Впр. 4
(с. 187)
|
Впр. 3
(с. 186),
5, 6
(с. 187)
|
Впр. 7
(с. 187);
РЗ
|
Впр. 7
(с. 187); РЗ
|
|
55
|
|
Населення Німеччини. Робота над проектом «Німеччина»
|
Навчати розповідати про
населення Німеччини,
писати повідомлення про
населення України в по-
рівнянні з Німеччиною,
формувати навички аудію-
вання, письма, діалогічно-
го й монологічного мовлен-
ня
|
Впр. 1
(с. 190)
|
Множина
іменників
(повторен-
ня).
Впр. 1
(с. 190); РЗ
|
Der Ausländer -, das
Ballungszentrum -zentren,
dicht besiedelt,
verteilt.
|
|
Впр. 4
(с. 190)
|
Впр. 2
(с. 190),
5 (с. 191)
|
Впр. 6
(с. 191);
РЗ
|
Впр. 6
(с. 191); РЗ
|
|
56
|
|
Повторення. Презентація проекту «Німеччина». Контроль домашнього читання
|
|
Україна — країна і люди
|
|
57
|
|
Україна – моя Батьківщина
|
Навчати називати країни,
з якими межуєУкраїна,
розповідати про ландшафти
України — річки, гори,
острови тощо, описувати
ландшафти й клімат рідної
місцевості, формувати
навички читання з повним
розумінням змісту тексту,
аудіювання, письма й монологічного мовлення
|
|
Прийменник «іn» з географічними назвами
|
Das Tiefland -¨-er, die
Steppenzone -n, das
Sumpfgebiet -e,
der Mittelpunkt -e, die
Eidechse -n, die
Schlange -n, der
Wal -e.
|
Впр. 3
(с. 195),
4 (с. 196)
|
Впр. 3
(с. 195)
|
Впр. 2
(с. 194)
|
Впр. 5
(с. 196);
РЗ
|
Впр. 3
(с. 195), 5
(с. 196);
РЗ
|
|
58
|
|
Моя країна - Україна
|
Навчати повідомляти головні відомості проУкраїну,
готувати презентацію рідної
місцевості, формувати
навички аудіювання, письма, діалогічного й монологічного мовлення
|
Впр. 1
(с. 197)
|
Вживання Präteritum та Perfekt у розповіді
|
Überwiegend, flach,
gebirgig, das Staats
оberhaupt -¨-er, der
Abgeordnete -n, die
Unabhängigkeit, der
Stausee -n.
|
|
Впр. 3
(с. 197)
|
Впр. 5
(с. 198)
|
Впр. 6
(с. 198);
РЗ
|
Впр. 6
(с. 198);
РЗ
|
|
59
|
|
Робота над проектом «Моя рідна земля». Географічне положення України
|
Навчати розповідати про
географічне положення
й клімат України, писати
лист у відповідь, формувати
навички читання з повним
розумінням змісту тексту,
письма й монологічного
мовлення
|
Впр. 1
(с. 199)
|
Словотвір:
складні
слова.
|
Maritim, feucht, das
Flachland, das Becken -,
umspülen
(umspülte, hat umspült).
|
Впр. 3
(с. 199),
4 (с. 200)
|
|
Впр. 5
(с. 200)
|
Впр. 6
(с. 200);
РЗ
|
Впр. 4,
6 (с. 200);
РЗ
|
|
60
|
|
Населення України. Робота над проектом
|
Навчати розповідати про
населення України, коменту-
вати статистику про націо-
нальності, формувати
навички читання з повним
розумінням змісту тексту,
письма й монологічного
мовлення
|
Впр. 1a
(с. 201)
|
|
Die Agglomeration -en,
der Ballungsraum -¨-e,
beherrschen (beherrschte, hat beherrscht), zweitgrößt…
|
Впр. 3
(с. 201);
РЗ
|
|
Впр. 2
(с. 201),
4 (с. 202)
|
Впр. 4
(с. 202);
РЗ
|
Впр. 4
(с. 202);
РЗ
|
|
61
|
|
Країна і люди. Відомі українці. Робота над проектом
|
Навчати розповідати про
населення, національності,
релігію, мови в Україні,
реконструювати текст,
формувати навички читан-
ня, аудіювання, письма
й діалогічного мовлення
|
Впр. 1
(с. 203)
|
Минулий розмовний час
|
Unabhängig, die
Schriftsprache -n, eine
Sprache beherrschen
(beherrschte, hat
beherrscht).
Die Auszeichnung -en,
zählen (zählte, hat
gezählt) zu (Dat.), sich
beschäftigen (beschäftigte sich, hat sich
beschäftigt) mit (Dat.).
|
Впр. 3
(с. 204)
Впр. 4
(с. 207),
5
(с. 208);
|
Впр. 3
(с. 204)
|
Впр. 2a,
2b (с. 203),
4 (с. 205)
|
Впр. 5
(с. 205);
РЗ
|
Впр. 5
(с. 205); РЗ
|
|
62
|
|
Україна. Захист проекту «Моя рідна земля»
|
|
|
63
|
|
Повторення. Україна та Німеччина – європейські країни
|
Навчати працювати над про-
ектом, закріпити набуті
мовні й мовленнєві вміння
та навички, формувати
навички писемного й усного
мовлення
|
|
|
|
С.210
|
|
Впр. 1
(проект)
(с. 209),
4—6
(с. 210)
|
Впр. 1
(проект),
2, 3
(с. 209);
РЗ
|
Заповни
ти
таблицю
самооці
ню-
вання
(c. 211);
|
|
64
|
|
Повторння. Засоби масової інформації
|
|
|
65
|
|
Повторення. Музика. Моє шкільне життя. Контроль домашнього читання
|
|
|
66
|
|
Контроль аудіювання
|
|
|
67
|
|
Контроль читання
|
|
|
68
|
|
Підсумкова контрольна робота. Контроль письма
|
|
|
69
|
|
Контроль говоріння
|
|
|
70
|
|
Повторення та узагальнення вивченого
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|