Субота, 12.07.2025, 19:29
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Файли » Deutsch

Календарно-тематичне планування, нім.мова, 8 клас, ІІ семестр
[ Викачати з сервера (59.8 Kb) ] 01.02.2017, 18:58

 

Засоби масової інформації

 

уроку

Дата

Підтема

Мета

Фоне

тика

Грама

тика

Лексика

Чита

ння

Аудію

вання

Мов

лення

Пись

мо

Дом.

завд.

При

мітка

 

33

 

Преса

Навчати розповідати, якою
має бути цікава газета,
складати рейтинг улюбле-
них газет і коментувати
його, проводити серед
однокласників опитування
за темою, формувати нави-
чки аудіювання, письма,
монологічного й діалогічного
мовлення

Впр. 1
(с. 105)

Підрядне
речення
причини зі
сполучни-
ком «weil»
(повторен-
ня).

Die Rubrik -en, die
Wirtschaft -en, die
Wissenschaft -en.
 

 

РЗ

Впр. 3b
(с. 105),
4b, 5
(с. 106)

 

Впр. 4a,
6 (с. 106);
РЗ

Впр. 6
(с. 106); РЗ

 

 

34

 

Молодіжні

 журнали

Навчати розповідати про
популярні молодіжні журна-
ли в Німеччині, складати
рейтинг журналів за тира-
жем і коментувати його,
писати повідомлення із
залученням Інтернету,
формувати навички аудію-
вання, читання, письма
й монологічного мовлення

Впр. 1
(с. 107)

Множина
іменників
(повторен-
ня).
Словотвір:
складні
слова.
 

Der Artikel -, die
Auflage -n, auflagenstark, erscheinen
(erschien, ist erschienen), herausgeben (gab
heraus, hat herausgegeben), das Magazin -e.
 

Впр. 3a
(с. 107),
3b (с. 108);
РЗ

Впр. 2
(с. 107),
 

Впр. 3c
(с. 108)

Впр. 5
(с. 108);
РЗ

Впр. 4
5 (с. 108);
РЗ

 

 

35

 

Що пишуть у

газетах?

Навчати розуміти газетні
статті, розповідати, які
статті й рубрики подобають-
ся в газеті, писатикоротку
анотаціюдостатті, формува-
тинавичкиаудіювання,
читання, письмайдіалогіч-
ногомовлення

Впр. 1
(с. 109)

Іменники
іншомов-
ного
походжен-
ня.

Die Überschrift -en,
das Tattoo -s, das
Studio -s.
 

Впр. 3a
(с. 109),
3b (с. 110),
4 (с. 111)

Впр. 5
(с. 111)

 

Впр. 2
(с. 109),
6 (с. 111

Впр. 7
(с. 111);
РЗ

Впр. 7
(с. 111); РЗ

 

 

 

 

Газета і навчання

Навчати розповідати про
роль газети у навчанні,
писати повідомлення за
поданим планом, формувати
навички читання з повним
розумінням змісту тексту,
письма й монологічного
мовлення

РЗ

 

Recherchieren

(recherchierte, hat

recherchiert), Informationen
vermitteln (vermittelte,
hat vermittelt), das
Verständnis für (Akk.),
Spaß haben.

Впр. 3a
(с. 112);
РЗ

 

Впр. 2
(с. 112),
3b (с. 113

Впр. 5
(с. 113);
РЗ

Впр. 5
(с. 113); РЗ

 

 

37

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сучасні засоби комунікації

Навчати розповідати про
сучасні засоби комунікації
та їхнє призначення, вжива-
ючи інфінітивну групу «um
… zu», формувати навички
читанняз повним розумін-
ням змісту тексту, письма
й монологічного мовлення

Впр. 1
(с. 117)

Інфінітив-
на група
«um …
zu».
 

Das Gerät -e, das
Medium (Medien), der
Plattenspieler -, der
Drucker -, das Smartphone -s, sich (Dat.)
vorstellen (stellte sich
vor, hat sich vorgestellt),

tippen (tippte,
hat getippt).

Впр. 4
(с. 118)

 

Впр. 2a
(с. 117),
5 (с. 119

Впр. 6
(с. 119);
РЗ

Впр. 3
(с. 118),
6 (с. 119);
РЗ

 

 

38

 

Телебачення.

 Канали

телебачення

Навчати називати телевізій-
ні програми, розповідати про
свої улюблені телевізійні
передачі, коментувати
результати опитування про
улюблені телепередачі,
формувати навички читання
з повним розумінням змісту
тексту, аудіювання, письма
й монологічного мовлення

Впр. 1
(с. 120)

Множина
іменників
(повторен-
ня).
 

Der Moderator -en,
die Sendung -en, die
Fernsehsendung -en,
die Krimiserie -n, der
Kanal -¨-e, der
Sender -, sich anschauen

 (schaute sich,
hat sich angeschaut),
zappen (zappte, hat
gezappt).

Впр. 5
(с. 121);
РЗ

Впр. 4
(с. 120)

Впр. 3
(с. 120)

Впр. 6
(с. 121);
РЗ

Впр. 6
(с. 121);
РЗ

 

 

39

 

Скільки років комп’ютеру?

Навчати розповідати про
винаходження комп’ютера,
описувати відвідування
Німецького музею, формува-
ти навички читання з пов-
ним розумінням змісту
тексту, письма й монологіч-
ного мовлення

Впр. 1
(с. 122)

Числівники. Дати в німецькій мові

Der Erfinder -, der
Rechner -, die Berechnung -en, die Taste -n,
der Bildschirm -e, die
Tastatur -en, der
USB-Stick -s, gelten
(galt, hat gegolten) als
(Nom.), bestätigen
(bestätigte, hat bestä-
tigt).
 

Впр. 4b
(с. 123);
РЗ

 

Впр. 4a
(с. 123),
5 (с. 124)

Впр. 5
(с. 124);
РЗ

Впр. 3
(с. 123),
5 (с. 124);
РЗ

 

 

  1.  

40

 

Інтернет- друг

 чи ворог?

Навчати розповідати про
популярність мережі Інтер-
нет і про її використання,
проводити серед однокласни-
ків опитування за темою,
формувати навички пошуко-
вого читання, аудіювання,
письма, діалогічного й моно-
логічного мовлення

Впр. 1
(с. 125)

Іменники
іншомовно-
го похо-
дження.
Інфінітив-
на група
«um … zu».

Das Blog -s, das
Internet-Forum
(-Foren), das Netz -e,
der Nutzer -, online,
chatten (chattete, hat
gechattet), herunterladen

 (lud herunter, hat
heruntergeladen),
abrufen (rief ab, hat
abgerufen).

Впр. 3
(с. 125),
4 (с. 126)

Впр. 5
(веб-
сайт)
(с. 126)

Впр. 4,
6 (с. 126)

Впр. 7
(с. 126);
РЗ

Впр. 5,
7 (с. 126);
РЗ

 

 

41

 

Інтернет –

помічник у

 навчанні. Виконання міні-проекту «Інтернет-помічник у навчанні»

Навчати розповідати про
використання Інтернету
в навчанні, висловлювати
свою думку про репетитор-
ство онлайн, формувати
навички читання, письма
й монологічного мовлення

РЗ

Підрядне
речення
причини зі
сполучни-
ком «weil»
(повторен-
ня).

Die Internet-Nachhilfe -n, das Passwort -¨-er, das Headset -s, sich spezialisieren (spezialisierte sich,
hat sich spezialisiert)
auf (Akk.),

sich vertraut machen (machte
sich vertraut, hat sich
vertraut gemacht) mit
(Dat.), sich einloggen
(loggte sich ein, hat
sich eingeloggt).

Впр. 2b
(с. 127),
3 (с. 128),
5 (с. 129)

 

Впр. 2a
(с. 127),
4 (с. 129)

РЗ

Підготуватися до захисту свого проекту

 

 

42

 

 

 

Я, комп’ютер і

інтернет. Розвиток навичок  монологічного мовлення

Навчати розповідати про
соціальні мережі та їхню
популярність, проводити серед
однокласників опитування за
темою й коментувати його
результати, формувати
навички аудіювання, читання
з повним розумінням змісту
тексту, письма, діалогічного
й монологічного мовлення

 

Впр. 1
(с. 43)

 

Словотвір:
складні
слова.
 

Das Netzwerk -e, der
Nutzer -, Freundschaften

knüpfen, der
Mausklick -s, angeben
(gab an, hat angegeben).
 

Впр. 3
(с. 43);
РЗ

РЗ

Впр. 2
(с. 43),
4 (с. 44)

Впр. 5
(с. 44);
РЗ

Впр. 5
(с. 44);
РЗ

 

 

43

 

 

 

 

 

 

 

Повторення.

Сучасні засоби комунікацій. Контроль домашнього читання

 

 

 

 

Навчати розповідати про
листування звичайною
й електронною поштою,
порівнювати обидва способи
листування, висловлюючи
власну думку, писати
коментар до дискусії, форму-
вати навички аудіювання,
письма, діалогічного й моно-

логічногомовлення

Впр. 1
(с. 41)

 

 

 

 

 

 

 

Словотвір:
складні
слова.
 

 

 

 

 

Der Briefumschlag -¨-e,
der Briefkasten -¨-, die
E-Mail-Adresse -n, die
Tastatur -en, der
Bildschirm -e, der
Internetanschluss -¨-e,
die Datei -en, der
Anhang -¨-e, tippen
(tippte, hat getippt),
einwerfen (warf ein,
hat eingeworfen).

 

Впр. 2
(с. 41);
РЗ

Впр. 3,
4 (с. 42)

Впр. 5
(с. 42);
РЗ

Впр. 2
(с. 41), 5
(с. 42);
РЗ

 

 

Музика

 

44

 

Музичні інструменти та музиканти

Навчати називати музичні
інструменти, розповідати про
музичні колективи, формува-
ти навички читання з пов-
ним розумінням змісту
тексту, письма й монологіч-
ного мовлення

Впр. 2
(с. 133)

Керування дієслів. Вживання прийменників з Dativ , Akkusativ

Das Schlagzeug, der
Kontrabass -¨-e, das
Keyboard -s, der
Flügel -, die Trompete -n,

die Trommel -n,
das Horn -¨-er, die
Violine -n, das Violoncello

-celli, das Saxophon -e,

das Akkordeon -s, die Flöte -n, das
Orchester -, der
Dirigent -en.

Впр. 4b
(с. 135),
5a, 5b
(с. 136);
РЗ

 

Впр. 3,
4a (с. 134)

Впр. 6
(с. 136);
РЗ

Впр. 2
(с. 133), 5b,
6 (с. 136);
РЗ

 

45

 

На якому музичному інструменті граєш ти?

Навчати розповідати, на
яких інструментах грають
музиканти в оркестрі й рок-
групі, запитувати в одноліт-
ка, чи вміє він грати на
якомусь інструменті, й від-
повідати на таке запитання,
формувати навички аудію-
вання, письма, діалогічного
й монологічного мовлення

Впр. 1a
(с. 137)

Іменники
іншомов-
ного
походжен-
ня.
Впр. 1a
(с. 137)

Die Band -s, die
Symphonie -nien.
 

 

Впр. 1b
(с. 137);
РЗ

Впр. 2a
(с. 137),
2b, 3, 4
(с. 138),
5 (с. 139)

Впр. 6
(с. 139);
РЗ

Впр. 6
(с. 139);
РЗ

 

46

 

Відомі німецькі композитори та їхні твори

Навчати розповідати про
видатних німецькомовних
композиторів, знайомити
з їхніми творами, навчати
висловлювати своє враження
від музики, формувати
навички аудіювання, письма
й монологічного мовлення

Впр. 1
(с. 140)

Минулий
час

Präteritum
(повторен-
ня).
 

Die Oper -n, die
Operette -n, die
Sonate -n, der Walzer -, schaffen (schuf,
hat geschaffen), taub.
 

 

Впр. 4a
(с. 141),
6 (с. 142)

Впр. 2
(с. 140),
3 (с. 141),
7 (с. 142)

Впр. 5,
8 (с. 142);
РЗ

Підготувати розповідь про одного із відомих німецьких композиторів

 

47

 

Українські композитори та співаки

Навчати розповідати про
видатних українських
композиторів, складати
запитання для вікторини про
українських композиторів
і їхню творчість, формувати
навички читання, письма

й монологічного мовлення

Впр. 1
(с. 146)

Проста та складена форми минулого часу (повторення)

Aufführen (führte auf,
hat aufgeführt), die
Kammermusik, das
Libretto -tti/-s, die
Bedingung -en.
 

Впр. 4
(с. 147),
5, 6
(с. 148);
РЗ

 

Впр. 2,
3a, 3b
(с. 146)

Впр. 7
(с. 148);
РЗ

Впр. 6,
7 (с. 148);
РЗ

 

48

 

 

Стилі музики. Народна музика та пісні

Навчати називати різні
музичні стилі, розповідати
про музичні стилі за пода-
ною інформацією, писати
повідомлення-загадку про
свій улюблений стиль
музики, формувати навички
читання з повним розумін-
ням змісту тексту, аудіюван-
ня, письма й монологічного
мовлення

Впр. 1
(с. 153)

Складні іменники, рід складних іменників

Der Rock ’n’ Roll, die
Popmusik, der Rap,
der Hip-Hop, der
Hardrock, das Merkmal -e,

 der Vertreter -,
die Wurzel -n.
 

Впр. 3
(с. 154),
5a (с. 155);
РЗ

Впр. 2a
(с. 153),
4
(с. 155)

Впр. 2b
(с. 154),
5b (с. 155)

Впр. 6
(с. 155);
РЗ

Впр. 4
6 (с. 155);
РЗ

 

49

 

Улюблені музичні стилі

Навчати розповідати про
улюблені музичні стилі,
проводити серед однокласників
опитування за темою й комен-
тувати його результати,
формувати навички аудіюван-
ня, письма, діалогічного
й монологічного мовлення

РЗ

Підрядне
з’ясувальне
речення зі
сполучни-
ком «dass»
(повторен-
ня).

Sanft, provokant,
süßlich, echt, offen,
künstlich.
 

 

РЗ

Впр. 2a,
3 (с. 156),
4, 5
(с. 157)

Впр. 6
(с. 157);
РЗ

Впр. 2b
(с. 156), 6
(с. 157); РЗ

 

50

 

Сучасні німецькі музичні групи та співаки. Музика в моєму житті. Контроль домашнього читання

Навчати розповідати про
роль музики в житті люди-
ни, висловлювати своє
ставлення до музики й по-
рівнювати власну думку з ін-
шими, писати лист у відпо-
відь, формувати навички
читання з повним розумін-
ням змісту тексту, письма
й монологічного мовлення

Впр. 1
(с. 162)

Складно-підрядні речення з „weil“

Eine Rolle spielen
(spielte, hat gespielt),
ausdrücken (drückte
aus, hat ausgedrückt).
 

Впр. 4
(с. 163);
РЗ

 

Впр. 2a,
2b, 3
(с. 162)

Впр. 5
(с. 163);
РЗ

Впр. 4
5 (с. 163);
РЗ

 

51

 

Контрольна робота. Музика

 

 

   

 

     

 

Німеччина — країна і люди

 

52

 

Подорож. Німеччина

Навчати називати цілі
подорожей і транспортні
засоби, якими можна подо-
рожувати, проводити серед
однокласників опитування
за темою, розповідати
у форматі інтерв’ю про свою
останню подорож,

формувати навички
читання з повним розумін-
ням змісту тексту, аудіюван-
ня, письма й монологічного
мовлення

Впр. 1
(с. 173)

Впр. 1
(с. 178)

Множина
іменників
(повторен-
ня).
Географічні
власні назви.
 

Bevorzugen (bevorzugte, hat bevorzugt),
unternehmen
(unternahm, hat
unternommen), die
Sitte -n.

Das Gewässer -, das
Tal -¨-er, das Klima,
die Grenze -n, mild,
gemäßigt, maritim,
kontinental, betragen
(betrug, hat betragen).
 

Впр. 3
(с. 179)

Впр. 3a,
3b (веб-
сайт)
(с. 173)

 

РЗ

Впр. 5
(с. 174),
6 (с. 175)

Впр. 7
(с. 175);
РЗ

Впр. 6
(с. 180);
РЗ

Впр. 3b
(веб-сайт)
(с. 173), 7
(с. 175);
РЗ

Впр. 4,
6 (с. 180);
РЗ

 

53

 

Федеральні землі Німеччини

Навчати розповідати профеде-
ральніземліНімеччини, нази-
ваючиїхністолиці, розташуван-
ня, площу, кількістьжителів,
складатимаршрутподорожіНі-
меччиною, формуватинавички
аудіювання, письма, діалогічно-
гоймонологічногомовлення

Впр. 1a
(с. 181)

Вживання артиклів у географічних
власних
назвах.
 

Nördlich/südlich/
westlich/östlich von ...
liegen.
 

 

Впр. 3
(с. 184)

Впр. 1b
(с. 181),
1b (с. 182),
4 (с. 184)

Впр. 5
(с. 184);
РЗ

Впр. 5
(с. 184); РЗ

 

54

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Міста Німеччини

Навчатирозповідатипро
німецькіміста, використову-
ючиподануінформацію
йгеографічнукарту, форму-
ватинавичкиаудіювання,
письма, діалогічногоймоно-
логічногомовлення

Впр. 1
(с. 185)

Підрядне речення
причини зі
сполучником
«weil» (по-
вторення).
Географічні
власні назви.

Die Metropole -n, die
Schwebebahn -en,
herstellen (stellte her,
hat hergestellt),
stammen (stammte,
hat gestammt) aus
(Dat.).

 

Впр. 4
(с. 187)

 

Впр. 3
(с. 186),
5, 6
(с. 187)

Впр. 7
(с. 187);
РЗ

Впр. 7
(с. 187); РЗ

 

 

 

 

 

 

55

 

Населення  Німеччини. Робота над проектом «Німеччина»

Навчати розповідати про
населення Німеччини,
писати повідомлення про
населення України в по-
рівнянні з Німеччиною,
формувати навички аудію-
вання, письма, діалогічно-
го й монологічного мовлен-
ня

Впр. 1
(с. 190)

Множина
іменників
(повторен-
ня).
Впр. 1
(с. 190); РЗ

Der Ausländer -, das
Ballungszentrum -zentren,

dicht besiedelt,
verteilt.
 

 

Впр. 4
(с. 190)

Впр. 2
(с. 190),
5 (с. 191)

Впр. 6
(с. 191);
РЗ

Впр. 6
(с. 191); РЗ

 

56

 

Повторення. Презентація проекту «Німеччина». Контроль домашнього читання

 

Україна — країна і люди

 

57

 

Україна – моя Батьківщина

Навчати називати країни,
з якими межуєУкраїна,
розповідати про ландшафти
України — річки, гори,
острови тощо, описувати
ландшафти й клімат рідної
місцевості, формувати
навички читання з повним
розумінням змісту тексту,
аудіювання, письма й монологічного мовлення

 

Прийменник «іn» з географічними назвами

Das Tiefland -¨-er, die
Steppenzone -n, das
Sumpfgebiet -e,
der Mittelpunkt -e, die
Eidechse -n, die
Schlange -n, der
Wal -e.
 

Впр. 3
(с. 195),
4 (с. 196)

Впр. 3
(с. 195)

Впр. 2
(с. 194)

Впр. 5
(с. 196);
РЗ

Впр. 3
(с. 195), 5
(с. 196);
РЗ

 

58

 

Моя  країна - Україна

Навчати повідомляти головні відомості проУкраїну,
готувати презентацію рідної
місцевості, формувати
навички аудіювання, письма, діалогічного й монологічного мовлення

Впр. 1
(с. 197)

Вживання Präteritum та Perfekt у розповіді

Überwiegend, flach,
gebirgig, das Staats

оberhaupt -¨-er, der
Abgeordnete -n, die
Unabhängigkeit, der
Stausee -n.
 

 

Впр. 3
(с. 197)

Впр. 5
(с. 198)

Впр. 6
(с. 198);
РЗ

Впр. 6
(с. 198);
РЗ

 

59

 

Робота над проектом «Моя рідна земля». Географічне положення України

Навчати розповідати про
географічне положення
й клімат України, писати
лист у відповідь, формувати
навички читання з повним
розумінням змісту тексту,
письма й монологічного
мовлення

Впр. 1
(с. 199)

Словотвір:
складні
слова.
 

Maritim, feucht, das
Flachland, das Becken -,

umspülen
(umspülte, hat umspült).
 

Впр. 3
(с. 199),
4 (с. 200)

 

Впр. 5
(с. 200)

Впр. 6
(с. 200);
РЗ

Впр. 4,
6 (с. 200);
РЗ

 

60

 

Населення України. Робота над проектом

Навчати розповідати про
населення України, коменту-
вати статистику про націо-
нальності, формувати
навички читання з повним
розумінням змісту тексту,
письма й монологічного
мовлення

Впр. 1a
(с. 201)

 

Die Agglomeration -en,
der Ballungsraum -¨-e,
beherrschen (beherrschte, hat beherrscht), zweitgrößt…
 

Впр. 3
(с. 201);
РЗ

 

Впр. 2
(с. 201),
4 (с. 202)

Впр. 4
(с. 202);
РЗ

Впр. 4
(с. 202);
РЗ

 

61

 

Країна і люди. Відомі українці. Робота над проектом

Навчати розповідати про
населення, національності,
релігію, мови в Україні,
реконструювати текст,
формувати навички читан-
ня, аудіювання, письма
й діалогічного мовлення

Впр. 1
(с. 203)

Минулий розмовний час

Unabhängig, die
Schriftsprache -n, eine
Sprache beherrschen
(beherrschte, hat
beherrscht).
Die Auszeichnung -en,
zählen (zählte, hat
gezählt) zu (Dat.), sich
beschäftigen (beschäftigte sich, hat sich
beschäftigt) mit (Dat.).

Впр. 3
(с. 204)

Впр. 4
(с. 207),
5
(с. 208);

Впр. 3
(с. 204)

Впр. 2a,
2b (с. 203),
4 (с. 205)

 

Впр. 5
(с. 205);
РЗ

 

Впр. 5
(с. 205); РЗ

 

 

62

 

Україна. Захист проекту «Моя рідна земля»

 

 

63

 

Повторення. Україна та Німеччина – європейські країни

 

Навчати працювати над про-
ектом, закріпити набуті
мовні й мовленнєві вміння
та навички, формувати
навички писемного й усного
мовлення

 

   

С.210

 

Впр. 1
(проект)
(с. 209),
4—6
(с. 210)

Впр. 1
(проект),
2, 3
(с. 209);
РЗ

Заповни

ти
таблицю
самооці

ню-
вання
(c. 211);

 

64

 

Повторння. Засоби  масової  інформації

 

 

65

 

Повторення. Музика. Моє шкільне життя.  Контроль домашнього читання

 

 

66

 

Контроль аудіювання

 

 

67

 

Контроль читання

 

 

68

 

Підсумкова контрольна робота. Контроль письма

 

 

69

 

Контроль говоріння

 

 

70

 

Повторення та узагальнення вивченого

 

 

                                                 

 

 

 

Категорія: Deutsch | Додав: Світ
Переглядів: 445 | Завантажень: 24 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
avatar
Пошук
Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites
  • skirche-shkola.ucoz.ua
  • http://gorosvita.ucoz.ua/
  • Osvita.ua
  • vippo.lutsk.ua

  • Copyright MyCorp © 2025uCoz